Build
Byg læringsforløb, der passer præcis til medarbejderne. Opret brugere og tildel kurser i få enkle trin. Og lad Build give dig overblik over medarbejdernes fremdrift.
Administrationsportal
I Build kan du let løse de klassiske administrative opgaver:
- Oprette og administrere brugere
- Tildele kurser til enkelte medarbejdere eller grupper
- Sætte deadlines
- Sende beskeder og påmindelser
- Se detaljerede rapporter
- Automatisk sende rapporter til udvalgte ledere
Build integrerer med jeres øvrige IT-systemer og kan også integrere med offentlige danske standarder og systemer, fx KOMBIT, WAYF, Digital Post, ESDH-platforme og førende vikarsystemer.
Læringsportal
Dine medarbejdere har adgang til de kurser, du deler med dem, via Builds læringsportal. Læringsportalen er intuitiv og brugervenlig:
- Login med adgangskode eller Single Sign-On
- Hurtigt overblik over tilgængelige kurser
- Hurtigt overblik over egen fremdrift


Sammensæt egne læringsforløb
I Build har du mulighed for at opbygge egne læringsforløb
For eksempel kan du tilføje en video med dig eller en kollega som indledning til et af Gyldendal e-Learnings kurser. I videoen kan du fortælle om lokale forhold eller forklare, hvorfor I gerne vil have jeres medarbejdere til at tage kurset. Du kan også tilføje ekstra opgaver efter kurset, hvis I gerne vil træne en specifik, lokal praksis hos medarbejderne. Endelig kan du vælge at lave jeres helt egne forløb, ud fra materialer, I har i forvejen. Builds indbyggede formater er lette at arbejde med for dig, der vil sammensætte læringsforløb til jeres medarbejdere.
Vil du høre mere om Build?
Har du brug for teknisk support?
Vi hjælper dig i gang med implementeringen og oplærer dine administratorer i at bruge Build.
Vores dansktalende supportteam sidder klar på telefon (88 43 71 00) og mail alle hverdage fra 8.00 - 16.00.
2. linjesupport, dvs. support til administratorer, er inkluderet i standardpakken, når man køber sig ind på Build. Vi står klar til at afhjælpe problemer og fejl, men i høj grad også til at give gode råd og hjælp med implementering og drift.
Som et tilkøb til Build tilbyder vi også 1. linjesupport direkte til jeres brugere. Det betyder, at vi tager os af alle supportspørgsmål fra jeres brugere og sørger for at give hver enkelt bruger den bedste service. Ingen kender vores systemer bedre, end vi selv gør. Derfor mener vi også, at vi kan give brugerne den absolut bedste supportoplevelse.
Er du interesseret i at tilkøbe 1. linjesupport, kan du kontakte os for et uforpligtende tilbud.